România te iubesc…..

Spor la treabă popor labil, cinci ani ai de muncă, nu glumă. După ce că ai întrat peste el în pădure, i-ai luat hrana, codrul și poienile, acum îi iei și viața.
Cine morții mă-tii țugulane, te forțează să-ți faci casă în bătătura ursului, cine morții mă-tii te pune să ajungi nr 1 în Europa la cules de fructe de pădure, cine mă-ta ești tu criminalule, să tai păduri cu miile de hectare, păduche biped, de-ți permiți tu, cu de la sine putere, o dezlegare de cinci ani la omorît de urși în numele meu…..păi ce mă, m-ai întrebat pe mine, sunt urșii mă-tii, ești tu stăpîn peste România?
PS- celor șocați de vocabularul meu le transmit că față de acțiunile unor criminali alte vorbe nu-mi găsesc. Slavă domnului că nu-mi pot manifesta furia de cît așa….prin cuvinte.

Senatul (muie PSD) României a dat undă verde la uciderea urșilor, ciocîrliilor și a caprelor negre…..voi?dormiți, dormiți de 30 de ani și nici că vă pasă.

Lasă un comentariu